Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Hvilke betalingsmuligheder er der i webshoppen?
Du kan vælge at betale med:
- Kortbetaling (VISA och Mastercard)
- MobilePay
- Faktura (Klarna)

Er priserne inklusive moms?
Ja, alle priser i online-butikken er angivet inklusive moms.

Hvor lang tid er leveringstiden?
Levering i Danmark tager 1-3 hverdage.

Hvad koster levering?
Gratis forsendelsesmulighed tilgængelig for alle ordrer over 799 kr (ellers 49 kr).
Virksomheder har også mulighed for at modtage levering direkte til den angivne adresse (79 kr inkl. moms).

Kan jeg få et åbent køb på en vare?
Selvfølgelig! Vi tilbyder 60 dages åbent køb på alle vores varer.

Kan jeg fortryde mit køb?
Som kunde har du normalt 14 dages returret, men med os har du altid 60 dages returret. Dette gælder kun hvis produktet og emballagen kan returneres i stort set uændret tilstand. Du har ret til at åbne emballagen og kontrollere, at produktet fungerer. Vær opmærksom på at det er dig som kunde, der betaler for returforsendelsen. Du kan vælge at modtage en digital forsendelsesetiket fra os til en pris af 80 kr. Omkostningerne ved returforsendelsen kan derefter fratrækkes det refunderede beløb.
Ved skift til en anden vare står vi for returfragten.
Hvis du vil bruge din returret, skal du kontakte os via vores kontaktformular for yderligere vejledning.

Har jeg nogen garanti?
Ja, vi tilbyder 2 års garanti på alle vores ure.

Er det sikkert at handle?
Alle vores betalingstjenester er certificeret og krypteret, og de garanterer at dit kort og dine personlige oplysninger aldrig bliver formidlet.

Jeg modtog ikke en bekræftelses-email efter min ordre?
Dette kan skyldes flere grunde, her er de mest almindelige:
- Du indtastede den forkerte email adresse på bestillingstidspunktet (email os, og vi hjælper dig).
- Dit e-mail-program har markeret vores bekræftelses-e-mail som spam (tjek din spammappe og fravælg den som spam).